Informácie o súboroch cookie

Používame súbory cookie, aby sme zaistili čo najlpešie prostredie na našich webových stránkach. Ak budete pokračovať bez zmeny nastavení, predpokladáme, že ste spokojní so všetkými súbormi na našich stránkach. Ak však budete chcieť, môžete nastavenia súborov cookie kedykoľvek zmeniť vo svojom prehliadači. Majte na pamäti, že ak zmeníte nastavenia súborov cookie, nemôžeme Vám garantovať, že všetky funkcie bude naďalej správne fungovať. Niektoré funkcie môžu byť nedostupné.
zatvoriť

Ďalšie informácie o dodaní a vrátení tovaru, podpora pre VO zákazníkov...

 

·        Odoslanie Vašej zásielky

·        Vrátenie, neprevzatie zásielky

·        Doručenie tovaru

·        Odberné miesta a predajne

·        Spôsob platby za tovar VO

·        Podpora pre veľkoobchodných zákazníkov (VO)

 

 

 

Odoslanie Vašej zásielky


Balíky sú odosielané obvykle do 2 dní od zaslaní zásielky prostredníctvom prepravnej spoločnosti Remax, kde je možné na základe Vášho čísla zásielky sledovať jej doručenie online.  Tovar zasielame aj do Českej republiky využívame Českú poštu. Zákazník platí a preberá tovar, ako keby objednal v českej republike.


Pokiaľ sa chcete o jednotlivých spôsoboch doručenia dozvedieť viac, podrobnosti nájdete v menu. V zásade v košíku sa vám vždy ukáže, z ktorých možností máte na výber. Pokiaľ objednávate ako VO, máte dodacie podmienky stanovené VO cenníkmi.


Poplatky za dopravu zahŕňajú manipuláciu a balné, ako aj náklady na poštovné. Poplatky sú stanovené v závislosti od celkovej hmotnosti a ceny zásielky. Radíme Vám zlúčiť položky objednávok do jednej, kde sa zoskupením môžete dostať do tarify 0 € t. j. bez ďalších poplatkov za prepravu, balné a manipulačné.  Balíky MO, ktoré majú vyššiu hodnotu ako 20€ a sú platené formou dobierky sú oslobodené od všetkých poplatkov. Platíte len za tovar, ktorý ste si objednali. Balíky sú zasielané EXW Prievidza, kde zvlášť dbáme na ochranu zasielaného tovaru.


Ponúkame aj osobný odber v rámci našich predajných miest.

- navrch -


Vrátenie, neprevzatie zásielky.


Pokiaľ sa rozhodnete zásielku vrátiť prosíme, aby ste postupovali podľa reklamačného konania zverejneného na tejto stránke. 
Neprevzaté zásielky budú k nám doručené a vykonané platby Vám budú vrátené s odpočtom nákladov na prepravné poplatky, ktoré boli vyčíslené vo faktúre. Pokiaľ vo faktúre Vám neboli vyčíslené tieto poplatky, tak ani nebudú odrátané od vrátenej platby. 
Ďalej Vás chceme upozorniť, že po opakovanom neprevzatí respektíve vrátení zásielok sa vzdávate ako odberateľ na zľavy a Váš nákupný košík bude distribuovaný v pôvodných cenách bez zliav.
Problémy s doručením
Ak vám zásielka nebola doručená alebo sa vyskytol problém pri jej doručovaní, obráťte sa prosím na náš zákaznícky servis +421 46 543 02 84 tento kontakt slúži pre SR a ČR. Budeme aktuálne riešiť každú zásielku zvlášť a čo najrýchlejšie.
 

- navrch -

Doručenie tovaru


Doručenie tovaru na predajňu


Na základe Vašej požiadavky bude prevezený tovar do predajne. Po prevzatí tovaru predajňou sa Vám kompetentná osoba formou sms a emailom ozve, že tovar máte pripravený k prevzatiu. Pokiaľ do 7 kalendárnych dní si pre tovar neprídete, prípadne sa nám neozvete, objednávka sa ruší a tovar bude posunutý do predaja.
V prípade ďalších otázok nás neváhajte kontaktovať.
Zobraziť zákaznícku linku              Zobraziť kontaktný formulár   

Doručenie tovaru prepravnou spoločnosťou


Po prevzatí zásielky prepravnou spoločnosťou Remax, obdržíte od nás info formou emailu a sms, ža Vaša zásielka bola expedovaná a ďalšie prepravné údaje si môžete vyhľadať po zadaní č. prepravného listu na stránkach našej partnerskej spoločnosti Remax. 
V prípade ďalších otázok nás neváhajte kontaktovať.
Zobraziť zákaznícku linku              Zobraziť kontaktný formulár  

 

- navrch -




Odberné miesta a predajne

Na našich predajniach si môžete tovar zakúpiť, prípadne pokiaľ sa nenachádza na predajni, dať si ho presunúť do Vami danej predajne.
Na predajniach je možné tovar zakúpiť.
Na predajniach máte umožnené platiť v hotovosti alebo platnými platobnými kartami. 
Predajne môžu mať svoje kampane a preto je možné, že tovar zakúpite lacnejšie ako cez internet.
O možnosti zakúpenia tovaru na predajni a o jeho cene sa informujte na čísle predajni.

Slovenská republika
Miminka
Store Land
Nedožerská cesta 1270/17c
971 01 Prievidza
t.č. +421 917 209 063
cdcome@gmail.com

- navrch -

 

Spôsob platby za tovar VO

Slovenská republika

Cena zásielky bez DPH

Zľava            

Poštovné bez DPH

Od 0    do    50 €

0 %

0

Od 51  do  100 €                   

10 %

0

Od 101  do 150 €

10 %

0

Od 151€ ...

10 %

0


Česká republika v CZK


Česká republika v CZK bez DPH

Zľava        

poštovné v CZK bez DPH

Od 0     do    1300

0 %

0

1301    do     2700

0 %

0

2701    do    4000

0 %

0

4001 ...  

0 %

0


Ceny sú uvádzané bez DPH.
Platný od 01.01.2017

- navrch -

 

Podpora pre veľkoobchodných zákazníkov (VO)

Pre Váš e-shop
Naša stránka je otvorená a prispôsobená, aby ste si pre svoje stránky stiahli údaje a fotky, ktoré potrebujete.
Pokiaľ aj tak máte problém, ktorý vieme vyriešiť, poprosím kontaktujte nás 
cdcome@gmail.com.

Logo na stiahnutie :
La Vida
Belpla
Piel
Mora 
Womar

 

- navrch -